<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9220527904192708083\x26blogName\x3dNur+Syuhaida\x27s+Life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://masukbakulangkatsendiri.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://masukbakulangkatsendiri.blogspot.com/\x26vt\x3d6723026984168840165', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
blessed with a curse;
unrevealed;


Hi, known as Nur Syuhaida. Gonna be sweet 16 in less than a year. X
More?

 
whispersss;


credits;

Template by zeannex.
Inspired by orangeeeeyy.
Resources from 1 2 3
Background by FPA.


◀ PAST | FUTURE ▶
Teenagers' Life.

Posted on Monday, November 28, 2011

Hi & assalamualaikum. So, people. I'm back to the world of blogging. Oh gosh, rindu gila nak main taip taip atas keyboard ni. This is the place where you guys can play with the letters on keyboard. Lol.


Cuti sekolah dah start and I'm being such a lifeless teen staying at home. Rutin harian aku TIDUR ---> BANGUN --> INTERNET LIFE --> MAKAN --> INTERNET LIFE --> TIDUR. I need to get a life tapi aku terlalu malas nak cari.


Dalam post ni aku nak cerita pasal drama kehidupan. Lol sounds weird. Secara jujurnya, I was once a drama queen yang terlalu mengada. Ahhhh, tak boleh lupa ok apa yang aku pernah buat dulu. DULU JE. Sekarang *cough* dah taubat. Oh yeah, semua orang tak boleh lari dari drama kehidupan. So, tak perlu lah rasanya nak cakap "I hate drama bla bla bla" padahal kau yang paling suka layan drama Nada Cinta kan? Drama biasanya wujud bila dalam sekolah menengah escpecially kalau yang dah start bercinta dengan schoolmates/classmates. Yang ni sumpah lawak okay. Bila nampak couple ni sweet semacam, mesti tengah angau bercinta. Bila tengok couple ni muka seposen, mesti tengah gaduh. Well, I was once in that situation. Bila fikir balik rasa macam "bodoh gila aku ni, kenapa lah pergi buat macam tu" Benda yang dah lepas, mana boleh ulang balik kan? Bukannya drama dalam astro yang boleh ada ulangan tu. :b

I think the most epic drama dalam kehidupan aku ialah masa aku Form 2 dekat sekolah & aku serious tak boleh lupakan kejadian tu. Okay, masa tu tengah final exam Science. Lepas tu ada sorang cikgu ni yang jaga. She's kinda sporting though sampai pelajar meniru pun dia buat tak tahu je. So, as a student yang dah study banyak ni *konon je ok*, aku buat tak tahu je lah dekat orang yang rancak meniru then.......... *bang* hampir kesemua orang yang duduk berhampiran dengan aku tanya jawapan. Mula mula aku tak nak bagi then kesian punya pasal, aku bagi lah. Aku bagi dekat dorang jawapan, dorang bagi dekat aku jawapan. Hmm. Adil kan? So, dekat dalam kelas there's always a student yang suka report dekat cikgu, remind cikgu pasal homework & bla bla bla. Anak jati emas cikgu lah kan. Anak jati emas cikgu tu pun pergi report dekat cikgu Science kata aku & bff aku meniru. Lepas aku dapat tahu tu kan, aku menangis. Lol okay. Rasa tak adil gila, orang lain pun buat, aku & bff aku je yang kena. Then, untuk berlaku adil. Aku & classmates lain pun bash anak jati emas cikgu tu sampai dorang menangis & pergi pulak report dekat guru kelas. So after bla bla bla & all that. Kitaorang pun baik balik~ Such a happy ending right? Lol. Ok.


So yeah, aku pun tak tahu nak tulis apa sebenarnya. Otak aku dah tak boleh process apa apa benda yang interesting since dah lama gila tak buat karangan. Y____Y Ahhh, my brain will soon be retarded. Okay, sekarang dah 29/11/2011. Lagi sebulan macam tu results akan keluar. Cuak cuak cuak cuak cuak cuak cuak ok. Aku tak nak bagi parents aku kecewa & sure you guys pun tak nak kan? Then, aku masuk form 4. Sekejapnya rasa macam dah tua. Aku nak pindah sekolah & have a new life. Sebenarnya aku dah penat dengan benda yang terjadi dekat sekolah lama aku. Bad things always happen to me. Y_Y


Oh okay. So that's the end of my post. Toodles. X