<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9220527904192708083\x26blogName\x3dNur+Syuhaida\x27s+Life\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://masukbakulangkatsendiri.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://masukbakulangkatsendiri.blogspot.com/\x26vt\x3d6723026984168840165', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
blessed with a curse;
unrevealed;


Hi, known as Nur Syuhaida. Gonna be sweet 16 in less than a year. X
More?

 
whispersss;


credits;

Template by zeannex.
Inspired by orangeeeeyy.
Resources from 1 2 3
Background by FPA.


| FUTURE ▶
Hiking Trip.

Posted on Thursday, November 10, 2011
Hi and assalamualaikum! Hari ni 10/11/2011 (khamis) ada hiking trip pergi Bukit Bendera. I bet tak ada siapa tahu tempat tu apa. Although aku duduk dekat Penang, aku tak pernah pergi pun dekat situ. Lulz. So yeah, I start my day with bad moods. Asyik kena marah dengan cikgu je. Whoa, aku tak buat apa pun kena marah. .__________________. Lepas tu lagi bad mood bila cikgu tukar group dengan orang yang aku tak rapat langsung. Dah lah aku ni susah nak bergaul dengan orang. Then, cikgu rombak lagi kumpulan. Idk why cikgu suka buat macam tu, hobi kot. At last, aku dapat jugak satu group dengan bff aku~~~~~~~~ Omg, only god knows how happy I am.

Then bla bla bla, sampai ah dekat kaki bukit. *eh jap, aku tak tahu nama tempat tu apa*. Sumpah doh, baru nak naik bukit dah rasa penat. Tangga gila tinggi & aku pulak pendek. -___-' Bila lama-lama mendaki tangga tu, aku mula rasa penat & pening. So aku diam je ah, teruskan perjalanan. Cewah, bajet macam kuat ah nak naik kan? Then bila dah penat sangat, aku confess dekat kawan aku yang aku extremely penat & rasa macam tak boleh nak bernafas. Diaorang pun kata muka & mulut aku dah start pucat. Everything dalam hutan tu aku nampak macam putih je, dalam fikiran aku I WANNA GO HOME NOW~~~ Tapi nak patah balik lagi ah penat. Lepas dah rehat dekat atas batu tu, aku pun macam okay dah lah. Teruskan lagi perjalanan!! *semangat okay* Lepas naik 5 tangga mesti mulut aku pucat. Pfffftttt. Siapa tak takut en? Lepas dah habis panjat semua tangga, kena jalan melalui hutan yang agak licin.

Bila ada dalam hutan tu, aku dengan 3 orang kawan aku je ada & we started to freak out. Pelajar lain macam dah hilang entah ke mana. Dalam fikiran dah start ah fikir bukan bukan. Betul ke jalan ni or dah sesat? Nevermind, terus je jalan straight. Kalau nampak jalan tu semak, that means tu jalan sesat. *mazhab sendiri* The biggest challenge ever bila kena naik dekat bukit yang curam gila~~~~~~~~~~~ Aku tengok semua orang semput bila naik. After all the hardwork, aku sampai jugak dekat puncak bukit tu. n_____nV OH MY GOD, rasa macam nak pengsan bila dah sampai. Serious muka aku nampak sangat miserable. --'

So yeah, lepas makan lunch apa semua, aku & kawan-kawan pun ronda ah dekat sana. Sumpah takde apa. Hahahaha. BOSAN GILA~~~~~~ Macam mana ah boleh ada pelancong datang. u_u

There are a few pictures yang aku ambil tadi. Tak banyak pun sebab tak bermaya nak pegang camera. -_-

-
-
-
-
-
-
-
-
-


Kontranya tangan dengan muka. Lulz~~~ Saya nenek kebayan pegang kayu panjat bukit. Baru aku faham kenapa nenek kebayan pegang kayu bila ada dalam hutan.




HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. OKAY. ME & MY FRIEND ARE CRAZY~ MULA MULA BAJET MACAM NAK BUAT TITANIC~~~ HAHAHAHAHA. OK.





Okay that's all untuk gambar. Tak banyak pun ambil. And the good news is MUKA AKU TAK BURN~~~~~~ OH YEAH~~~~~ Okay okay. Aku jakun kejap. Ehem, guna lah Nano White, mesti tak terbakar kulit kena cahaya matahari. Lulz. *promote kejap. Kbye*

That's it for my post today............................................. Bye!! :-)